وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در این مقاله به معرفی صفحاتی می پردازیم که باید وب سایت یک شرکت یا مجموعه وجود داشته باشند. این صفحات برای کاربران سایت شما بسیار مهم هستند و عدم وجود هر کدام از آنها کارایی سایت را تا میزان خیلی زیادی کاهش خواهد داد.

 

صفحه اصلی

صفحه اول سایت شما مهمترین صفحه می باشد. این صفحه در همه وب سایت ها مهم ترین است. برای طراحی این صفحه باید بیش از دیگر صفحات سایت زمان و انرژی صرف کنید. برای طراحی سایت حرفه ای صفحه اول سایت شما باید بسیار جذاب و گیرا باشد.

 

خدمات شرکت

اگر شرکت شما خدماتی برای ارائه دارد باید این خدمات به صورت دسته بندی شده در منوی سایت شما قرار بگیرند. باید برای هر کدام از خدمات یک صفحه جداگانه که در آن به طور کامل توضیحاتی داده شده باشد بسازید. هر کدام از این صفحات ممکن است مورد توجه هر کدام از کاربران سایت شما باشد. صفحات مربوط به خدمات شرکت در طراحی سایت شرکتی جزو صفحات پایه هستند وجود آنها در سایت الزامی میباشد.

 

پرسش های رایج

می توانید صفحه ای به نام پرسش های رایج نیز در سایت خود ایجاد کنید. ساختار این صفحه به صورت پرسش و پاسخ می باشد. سوالاتی که برای کاربران سایت شما به طور معمول وجود دارد به همراه پاسخ آن در این صفحه قرار می گیرد. کاربران با مراجعه به این صفحه است و بسیاری از سوالات خود را پیدا می کنند. این صفحه در وبسایت مجموعه‌های حرفه ای دیده می‌شود.

 

تماس با ما

اگر کاربران ترغیب شوند که برای خرید محصولاتی ارائه خدمات از شرکت شما استفاده کنند به احتمال در نهایت وارد صفحه تماس با ما می شوند. در این صفحه باید همه راه های ارتباطی به کاربران می توانند از طریق آن با شما ارتباط برقرار کنند نوشته شده باشد. همچنین می توانید از یک فرم ساده نیز ارتباط کاربران با شما از طریق سایت استفاده کنید.

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۱)

وبلاگ زیبایی داری لطفا به سایت منم سر بزن

https://lyrichub.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی