وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

هاست از مواردی است که برای شروع یک پروژه تحت وب نیاز می باشد. برای اینکه یک وب سایت را راه اندازی کنیم به غیر از دامنه به یک هاست نیاز دارید تا بتوانید فایل های اصلی مربوط به سایت را در آنجا بارگذاری نمایید. اینکه چه هاستی مناسب پروژه شما میباشد بستگی به جزئیات و نوع پروژه می‌تواند متفاوت باشد.

یکی از ویژگی های مهم یک هاست حجمی است که برای بارگذاری فایل ها به شما ارائه می دهد. به طور مثال حجم یک هاست از چندین مگابایت تا چندین گیگ متفاوت است. با توجه به اینکه حجم فایل های شما برای سایت به چه میزانی است حجمی که نیاز دارید متفاوت خواهد بود. به طور مثال برای طراحی فروشگاه اینترنتی به خاطر این که حجم فایل های محصولات بسیار زیاد است به هاستی با حجم بالاتر نیاز خواهید داشت. در حالی که برای طراحی سایت شرکتی هاستی با حجم پایین تر نیز پاسخگوی نیاز ما می باشد.

یکی از دیگر ویژگی های خیلی مهم که در هر سرویس میزبانی متفاوت از دیگری است سرعت هاست می باشد. سرعت بارگذاری صفحات سایت شما پایین باشد بسیاری از کاربران در همان ابتدا از سایت شما خارج خواهند شد. سرعت بالا یکی از ویژگی‌های اساسی طراحی سایت حرفه ای به شمار می رود. البته که سرعت بارگذاری صفحات به علاوه بر هاست به عوامل دیگری مانند ساختار های کد نویسی نیز وابسته است اما یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر سرعت سایت شما سرویس میزبانی یا هاست می باشد. سرویس های میزبانی زیادی وجود دارد که هر کدام صورت متفاوتی را به شما اختصاص می دهند. یکی از بهترین انواع سرویس های میزبانی هاست های ابری هستند. هاست ابری باعث می شود که صفحات سایت شما با سرعت خیلی بالای لود شوند. در خیلی از پروژه های حرفه ای وب سایت سایت برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به کاربران از هاست ابری استفاده می شود.

  • ۹۸/۰۹/۲۳
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی