وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

صفحه اصلی مهم ترین صفحه در هر وب سایتی است. این صفحه به صورت پیش فرض در هنگامی که دامنه سایت را وارد می کنید به نمایش در می آید. در این مقاله نکاتی را معرفی خواهیم کرد که در طراحی سایت شرکتی می تواند مفید واقع شود. این نکات ظاهر صفحه اول این وب سایت ها را حرفه ای تر می کند.

 

اسلایدر اصلی بزرگ

استفاده از یک اسلایدر بزرگ در ابتدای این صفحه مفید به نظر می رسد. توجه کنید که عرض این اسلایدر زیاد باریک نباشد. یک اسلایدر پهن ایجاد کنید که کل طول صفحه نمایش را نیز در بر می گیرد. برای این قسمت از تصاویری زیبا با کیفیت بالا استفاده کنید. همچنین افکت های زیبا هنگامی که تصاویر اسلایدر جا به جا می شوند جذابیت بیشتری برای این قسمت ایجاد می کند.

 

آیکن های خدمات شرکت

در هر حرفه ای که باشید می توانید آیکن هایی بسازید که نماد خدمات مجموعه شما هستند. این آیکن ها را از نظر سایز، رنگ بندی و... با یکدیگر هماهنگ کنید و در یک ردیف از سایت قرار دهید. نوشتن چند خط توضیح به صورت کوتاه در زیر هر آیکن نیز این قسمت را حرفه ای تر می کند. همچنین آیکن ها می توانند لینک باشند. یعنی هنگامی که کاربر روی آنها کلیک می کند به صفحه مرتبط هدایت می شود.

 

بنرهای گرافیک مرتبط با خدمات

استفاده از بنرهای جذاب با ظاهر مدرن می تواند پس از آیکن ها مفید باشد. برای قسمت بعدی از بنرهای گرافیکی استفاده کنید. سعی کنید این بنرها نیز ظاهر هماهنگی با یکدیگر و دیگر قسمت های سایت شما داشته باشند و در یک سبک باشند. می توانید بنر ها را نیز به صفحات متناظرشان لینک کنید. این کار به سئو سایت شرکت شما نیز کمک می کند. چرا که تعداد لینک های داخلی را نیز افزایش می دهد.

  • ۹۸/۱۰/۱۳
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی