وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قابلیت های مهم برای طراحی سایت گردشگری را معرفی خواهیم کرد. این قابلیت ها به شما کمک می کند که طراحی سایت حرفه ای تری داشته باشید رابطه توانید کسب و کار خود را از طریق وب سایت بسیار گسترش دهید.

 

قابلیت رزو تورهای مسافرتی

یکی از این قابلیت های مهم این است که شما در سایت خود قابلیت رزرو تورهای مسافرتی مختلف را برای کاربران ایجاد کنید. یعنی هر کاربر بتواند در یک تور مسافرتی خاص ثبت نام کرده و آن را برای خود رزرو نمایند. این قابلیت مهم ترین قابلیتی است که شما باید در سایت خود داشته باشید.

 

درگاه پرداخت

به کمک یک درگاه پرداخت اینترنتی امکان جابجایی پول به صورت آنلاین را فراهم میکنید. کاربران می‌توانند هزینه ثبت نام در تورهای مسافرتی و موارد دیگر را به صورت آنلاین از طریق سایت شما پرداخت نمایند.

 

چت آنلاین

قابلیت چت آنلاین نیز برای سایتهای گردشگری مفید خواهد بود. کاربران می توانند به صورت آنلاین با شما یا کارشناسان شما ارتباط برقرار نمایند. از طریق چت آنلاین می توانید مشتریان بیشتری جذب نمایید.

 

رزرو اقامتگاه

می توانید موارد دیگری را نیز ممکن است گردشگران به آن نیاز داشته باشند همانند اقامتگاه را نیز در سایت خود قرار دهید. گردشگران می‌توانند اقامتگاه‌های مناسبی را نیز انتخاب نمایند. به این صورت شما کامل تر خواهد شد.

 

تخفیف ویژه

کمک تخفیف ویژه نیز می توانید میزان فروش خود را بیشتر کنید. می توانید هرازگاهی برخی از تورهای مسافرتی را با قیمت کمتری ارائه کنید فروش بیشتری در آن مورد داشته باشید

 

خبرنامه

می توانید در سایت خود یک خبرنامه نیز داشته باشید. اخبار مربوط به تورهای مسافرتی مهمان دیگری در کسب و کار شما می تواند در بخش خبرنامه قرار گیرد. کاربران با عضویت در بخش خبرنامه ایمیل های مربوطه را دریافت می کنند. با این اطلاع رسانی ها خود را به کاربران یادآوری می کنید.

  • ۹۸/۱۰/۲۷
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی