وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

یکی از موارد خیلی مهم در افزایش فروش وب سایت های فروشگاهی که موارد لازم جهت اعتمادسازی در کاربران را رعایت کرده باشید. یعنی طراحی فروشگاه اینترنتی شما باید به گونه‌ای باشد که هنگامی که کاربری وارد سایت می شود می تواند به شما اعتماد کرده و شما محصولی را خریداری نمایید. در ادامه به برخی از این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

نماد اعتماد الکترونیکی

یکی از موارد خیلی مهم که می تواند اعتماد کاربران را به شما جلب نماید استفاده از نماد اعتماد الکترونیکی در سایت می باشد. برای این کار باید مراحل دریافت نماد را انجام داده باشید. نماد اعتماد الکترونیکی در هر وب سایتی می تواند مفید باشد.  طراحی سایت شرکتی برای مجموعه های خیلی بزرگ ثابت برای قرار دادن نماد اعتماد الکترونیکی قرار می دهند. این نشان می‌دهد که شما یک مجموعه معتبر هستید و می شود به شما اعتماد کرد.

 

گوگل مپ

یکی دیگر از موارد مهم برای اعتماد سازی در کاربران استفاده از کد گوگل مپ در سایت می باشد. خیلی راحت می توانید در نقشه گوگل موقعیت تجاری و کار خود را ثبت نمایید. با استفاده از قرار دادن کد کوتاه شده گوگل مپ موقعیت دقیق شما در نقشه گوگل به نمایش در می آید. این که شما یک جای ثابت داشته باشید باعث می شود که خیلی از افراد به شما اعتماد بیشتری کنند.

 

راه های پرداخت

اگر شما یک فروشگاه آنلاین هستید بهتر است که روش های مختلفی برای پرداخت وجه داشته باشید. به طور مثال روش هایی مانند پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل باعث می شود که کاربران روشی را که دوست دارند انتخاب کنند. اگر کاربران مجبور باشند که تنها به صورت آنلاین هزینه کالایی را بپردازند ممکن است که به شما مشکوک شوند و خرید کالا و پشیمان شوند.

 

پروژه های انجام شده

اگر سایت شما برای یک مجموعه اداره یک شرکت است بهتر است که نمونه هایی از سوابق خود را در سایت قرار دهید. کاربران با مشاهده نمونه کارهای شما به مجموعه شما اعتماد بیشتری خواهند کرد. که شما یک مجموعه حرفه ای با نمونه کار های متعدد فراوان هستید نشان می‌دهد که می‌تواند به شما اعتماد کند.

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی