وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

وقتی صحبت از فروش گلهای آپارتمانی به میان می آید، نا خودآگاه این به نظر می رسد که با مشتریانی خوش ذوق و سلیقه و با روحیه ای لطیف سر و کار داریم. که قرار است مشتری دائم شما شوند. چون کسی که یک گلدان میخرد ممکن است در طول دو ماه چند بار دیگر به شما مراجعه کند. پس نیاز داریم که کیفیت کارمان و همچنین زیبایی و مرغوبیت گل و گلدان ها را نیز به او برسانیم. همچنین باید اعتماد او را جلب کنیم که از بین فروشگاه های دیگر و همچنین گلفروشی های محل، ما را انتخاب کند.

مسئله ارسال کالا یکی از مهم ترین موارد در طراحی فروشگاه اینترنتی به شمار می رود. مخصوصا برای کالایی چون گلدان که نمیتوانید آن را به تاکسی یا پیک موتوری واگذار کنید. چون معلوم نمی شود در زمان تحویل گلدان به مشتری، گل و گلدان سالم بماند و شکل و ظاهر زیبای خود را حفظ کند. پس نیاز به یک سرویس ویژه از سمت خودتان برای ارسال دارید.

پس اگر بخواهیم جلب اعتماد مشتریان انجام شود و سرویس ارسال هم از خودمان باشد، می توانیم اولین سفارش را به صورت رایگان ارسال کنیم. یا اینکه سفارشاتی که از یک مبلغ خاص بالاتر باشند را رایگان ارسال کنیم. برای این مورد میتوانیم محدوده ارسال را به شهر یا محله خاص محدود کنیم که هم برای مشتری یک تجربه خوب از خرید باشد و هم برای ما سود آن باقی بماند.

از موارد دیگر که می تواند برای این کار مفید باشد سرعت ارسال سفارش است. مثلا اگر در سایت برای سفارشات تهران 2 روز زمان در نظر گرفته شده است، از آن دیر تر نشود. و در غیر این صورت هرچقدر هم کیفیت و یا قیمت سفارش خوب باشد باز هم اعتماد مشتری از دست خواهد رفت. پس بهتر است قبل اقدام برای فروش، سیاست های کاری خودمان را مشخص کنیم، تا با اقدامات اشتباه تلاش های خودمان را خراب کنیم. این مسئله به قدری مهم است که فقط برای فروشگاه های اینترنتی مورد نظر نیست بلکه در طراحی سایت شرکتی و شخصی و دیگر کسب کار ها هم ارائه نحوه کار و زمانبندی ها برای جلب و به دست آوردن مشتری کار مفید و اساسی به شمار میرود.

  • ۹۸/۱۰/۲۷
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی