وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در این مقاله افزونه yoast seo را معرفی خواهیم کرد. این افزونه یکی از افزونه های بسیار عالی برای سئو سایت وردپرس می باشد. این افزونه در بین افزونه هایی که برای بهینه سازی سایت های وردپرسی ارائه شده است بالاترین آمار نصب را دارد. همچنین با خرید نسخه اصلی این افزونه می توانید از خدمات پشتیبانی آن بهره مند شوید. با خرید نسخه پولی قابلیت های بیشتری نیز در اختیار شما قرار می گیرد. به کمک قدرت بالای که این افزونه در بهینه سازی سایت شما خواهد گذاشت می توانید مشتریان بسیار زیادی از طریق سایت خود کسب کنید.

 

سئو سایت های فاقد محصول

نسخه اصلی این افزونه به شما این امکان را می دهد صفحات اصلی سایت شامل برگه ها و پست ها را بهینه سازی نمایید. این نسخه برای سئو سایت شرکت سایت هایی که در آن ها محصولی خرید و فروش نمی شود مفید و بسیار کاربردی می باشد. به کمک این افزونه می توانید برگ های سایت خود را آنالیز کنید و ببینید که تا چه میزان بهینه هستند. می توانید برای هر کدام از این صفحه ها کلمات کلیدی تعیین نمایید. همچنین می توانید میزان چگالی کلمات کلیدی را نیز در محتوای خود بررسی کنید.

 

سایت های فروشگاهی

نسخه دیگری از این افزونه با نام سئو ووکامرس عرضه شده است. این نسخه از این افزونه برای سئو سایت فروشگاهی وسایل های مناسب است که پر از محصول هستند. به راحتی میتوانید محصولات سایت خود را در کلمات کلیدی موردنظرتان بهینه سازی نمایید. این نسخه از این افزونه امکانات خیلی زیادی برای بهینه کردن وب سایت های فروش آنلاین هستند در اختیار شما خواهد گذاشت. به طور مثال می توانید محصولات خود را سئو کنید. این امکانات به شما کمک می کند که میزان پیشرفت شما در کسب رتبه در نتایج جستجو بسیار بیشتر شود. پس از مدتی می توانیم تفاوت چشمگیر فروش محصولاتتان را از طریق سایت مشاهده کنید.

  • ۹۸/۱۰/۲۷
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی