وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

تعریف کلی سایت داینامیک

نام طراحی سایت داینامیک در حوزه طراحی وب به عنوان یک مزیت همیشه نام برده می شود. این نوع وب سایت ها پویایی زیادی دارند. به همین دلیل در وب سایت های جدید از این نوع طراحی استفاده می گردد. وب سایت هایی از این نوع قابلیت تغییر محتوا با توجه به نیاز کاربر را دارا هستند.

 

قابلیت استفاده از بانک اطلاعاتی

وبسایت های داینامیک به یک بانک اطلاعاتی متصل هستند. آمار و اطلاعات مربوط به سایت در بانک اطلاعاتی ذخیره می شود تا در موقع نیاز از آنها استفاده شود. به طور مثال در طراحی سایت شرکتی برای مجموعه هایی که آمار کارمندان و بسیاری موارد دیگر نیاز است به این طراحی نیاز می باشد.

 

فروشگاه آنلاین

در طراحی فروشگاه اینترنتی باید از طراحی داینامیک استفاده کنید. در واقع سایت استاتیک نمی تواند یک فروشگاه کامل و کارآمد باشد. داینامیک بودن لازمه ی فروشگاه های آنلاین است. به طور مثال در فروشگاه آنلاین کاربران برای خرید باید وارد حساب کاربری شوند. هنگامی که خرید انجام می شود محتوای حساب کاربری و.. تغییر می کند. همچنین مدیر سایت سفارش های جدید را می بیند که با قبلی ها متفاوت است. این نشان می دهد که داینامیک بودن و نیاز به تغییر محتوا و دیتابیس برای فروشگاه های آنلاین چقدر نیاز است.

 

آپدیت راحت

مهم ترین مزیت وب سایت های داینامیک این است که به راحتی می توان آنها را ارتقا داد و ساخت سایت را به روز رسانی کرد. این وب سایت ها پنل مدیریت دارند و هر کسی به راحتی می تواند محتواهایی در سایت قرار دهد. به طور مثال برای مدیریت سایت فروشگاهی خیلی مهم است که موجودی محصولات به روز باشند. قیمت طراحی سایت با این ساختار بیشتر است. اما با وجود مزایای بی شمار کمتر کسی است که هنوز هم طراحی استاتیک را انتخاب کند. این نوع طراحی کارایی سایت را بسیار زیاد می کند.

  • ۹۸/۰۷/۱۸
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی