وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

ظاهر یک وب سایت از مهم ترین موارد یک وب سایت می باشد. در پروژه های طراحی سایت حرفه ای برای انتخاب ظاهر و چیدمان وب سایت از افراد خلاق و ایده پردازان زیادی استفاده می کنند. یکی از موارد مهم در این مورد رنگ بندی و انتخاب رنگ های درست است.

در طراحی سایت پزشکی ظاهر سایت باید استانداردهای خاصی داشته باشد. رنگ ها و چیدمان سایت و همچنین تصاویری که برای این وب سایت ها استفاده می گردد باید ویژگی های خاصی داشته باشند.

 

رنگ های قالب سایت

بهتر است در رنگ هایی که در قسمت های مهم سایت وجود دارد از قبل دقت شود. این رنگ ها در تم کلی و ساختار سایت وجود دارند. به طور مثال رنگ هایی که برای منوی سایت یا دکمه های سایت انتخاب شده است. این رنگ ها بهتر است با فکر و با آشنایی با تاثیر روانی رنگ ها انتخاب شوند. به طور مثال رنگ سفید برای پس زمینه سایت بسیار مناسب است. یا رنگ آبی و سبز می تواند حس آرامش را به کاربران منتقل نماید.

 

شلوغ نبودن صفحه اصلی

صفحه اصلی هر سایتی مهم ترین صفحه آن سایت می باشد. در مورد سایت های پزشکی نیز به همین شکل است. این صفحه باید با دقت خاصی طراحی شود. شلوغ کردن این صفحه باعث می شود تا حس خوبی در کاربران سایت شما به وجود نیاید. این بدین معنی نیست که المان های صفحه اول خیلی کم باشند. به طور مثال به جای استفاده ازچندین تصویر خیلی کوچک و زیادی از تصاویر بزرگ تر استفاده کنید. همچنین عکس های شما رنگ های خیلی زیاد و تندی نداشته باشند. این باعث می شود که سایت خلوت تر به نظر بیاید. به طور مثال برای اسلایدر اصلی سایت خود از تصاویر بزرگ تر استفاده نمایید. تصاویر بزرگ و با کیفیت این قسمت از سایت شما را زیباتر می کند.

  • ۹۸/۰۷/۲۴
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی