وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

صفحه یا پیج هایی که برای شرح بیشتر خدمات در وب سایت ساخته می شوند از مهم ترین ها هستند. به خصوص در طراحی سایت شرکتی این صفحات اهمیت ویژه ای پیدا می کنند. تکمیل بودن و جذابیت این صفحات موجب می شود تا سایت و مجموعه ی شما حرفه ای تر به نظر بیاید. در ادامه مواردی را برای حرفه ای تر بودن این صفحات مهم معرفی می کنیم:

 

نوشتن مطلب حرفه ای

یک مطلب حرفه ای و کامل مهم ترین چیزی است که باید برای این صفحه در نظر داشته باشید. نوشتن مطلب کامل نشان می دهد که شما چقدر مجموعه حرفه ای و بزرگی هستید و چقدر اطلاعات فنی در مورد خدمات خود دارید. برای نوشتن یک مطلب خوب قدری زمان و انرژی بگذراید. از جایی کپی نکنید. ولی بد نیست نوشته های دیگران را نیز بخوانید تا چیزهای بهتر و بیشتری به ذهنتان برسد.

 

گرافیک جذاب

گرافیک یکی از مهم ترین ویژگی های یک طراحی سایت حرفه ای به شمار می رود. گرافیک در صفحه خدمات نیز اهمیت بالایی دارد. در واقع همه ی صفحات سایت شما باید از همه نظر کامل و جذاب باشند. پس از تکمیل شدن و آماده شدن متن صفحات مربوط به خدمات جستجو و پیدا کردن تصاویر مناسب را شروع کنید. تصاویری پیدا کنید که با متنی که نوشته اید متناسب باشند. سعی کنید تصاویر حرفه ای و با کیفیت باشند تا در نهایت صفحه جذابی به وجود بیاید.

 

متن و عکس ترکیبی

مقداری متن و سپس یک عکس بگذارید. نگذارید در قسمتی متن بیش از حد طولانی شود. در لا به لای متن می توانید از عکس های مرتبط استفاده کنید تا ظاهر صفحه نیز زیباتر و گیراتر شود. خواندن متن های طولانی برای کاربران کسالت آور است. اما ترکیب متن و عکس علاوه بر گیرایی و جذابیت صفحه به کاربران در درک بهتر محتوای شما کمک خواهد کرد.

  • ۹۸/۰۷/۲۵
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی