وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که طراحی سایت داینامیک چیست و دقیقا چه تفاوتی با استاتیک دارد. در این مطلب در چند مورد مختلف تفاوت این دو را مورد بررسی قرار می دهیم. این دو نوع طراحی از جهات مختلف با یکدیگر تفاوت های ساختاری بسیار اساسی دارند.

 

وجود پایگاه داده

در سایت های داینامیک پایگاه داده وجود دارد. همان طور که می دانید پایگاه داده برای یک طراحی سایت حرفه ای لازمه مهمی است که سایت های داینامیک آن را دارند. پایگاه داده محلب برای ذخیره داده های مربوط به وب سایت می باشد. پایگاه داده همان ابتدای کار ساخته می شود و به وب سایت متصل می شود.

 

داینامیک بودن اطلاعات!

در وب سایت های استاتیک صفحات ایستا هستند. اما در سایت های داینامیک محتوا پویا و قابل تغییر است. به طور مثال برای طراحی سایت شرکتی با قابلیت ثبت نام اعضا نیاز است تا اطلاعاتی که هر عضو در هنگام ثبت نام وارد می کند در پایگاه داده ذخیره شود. وقتی پس از ثبت نام وارد پنل کاربری می شود اطلاعات نام کاربری و پسورد به سمت پایگاه داده فرستاده شده اند و در نتیجه پردازش است که او وارد صفحه حساب کاربری اش شده است.

 

تغییرات راحت و کم هزینه

اگر سایت برای شخصی باشد که از طراحی سایت چیزی نمی داند در صورتی که بخواهد قسمتی را تغییر بدهد باید با طراح وب خود مدام در تماس باشد. اما در وب سایت های داینامیک پنلی به مدیر سایت داده می شود تا از طریق آن بتواند محتوای وب سایت را تغییر بدهد یا محتوای جدیدی وارد کند. به طور مثال می تواند روزانه اخباری در سایت منتشر کند. یا می تواند صفحه مربوط به خدمات را از نظر متن و محتوا آپدیت و به روز رسانی کند. همچنین کار کردن با این پنل به طور معمول بسیار ساده است.

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی