وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

فیلترهای جستجو پایه ای ترین و مهم ترین قابلیت ها در طراحی سایت املاک هستند. به همین علت برای طراحی سایت حرفه ای باید از همان ابتدا در طراحی وب مورد توجه قرار داده شوند. در ادامه برخی از این موارد را معرفی خواهیم کرد.

 

فیلتر بر اساس نام استان و شهر

اولین و اصلی ترین فیلتر جستجوی شما باید انتخاب بر اساس نام استان و شهری باشد که کاربر می خواهد آگهی های ملک را ببیند. آگهی هایی در هر شهر و استانی به درد کاربر شما نمی خورد. به طور مثال شخصی که در اهواز به دنبال اجاره ملک است نباید همه آگهی ها را ببیند. او تنها آگهی هایی را باید ببیند که در شهر اهواز هستند. در این صورت با انتخاب استان خوزستان در بخش نام استان و انتخاب اهواز به عنوان شهر آگهی هایی که در اهواز هستند نمایش داده می شوند.

 

فیلتر بر اساس محدوده محله ای

نام محله نیز در جستجو اهمیت زیادی دارد. ممکن است کاربر سایت شما بخواهد در منطقه خاصی از تهران به دنبال خانه باشد. در این صورت با وارد کردن نام تهران در قسمت شهر و استان و انتخاب محله در نام منطقه آگهی ها برای او بیشتر فیلتر می شوند.

 

فیلتر بر اساس قیمت

کاربر سایت شما ممکن است بودجه محدودی برای مسکن داشته باشد. پس قیمت برای او خیلی مهم است. در این صورت می تواند در قسمت فیلتر قیمت میزان و محدوده قیمتی که می تواند برای ملک بگذارد را مشخص کند تا آگهی هایی با این قیمت را ببیند.

 

فیلتر بر اساس نوع ارائه ملک

نوع ارائه ملک می تواند فروش یا اجاره یا رهن باشد. هر کاربری ممکن است تنها به دنبال یکی از این موارد باشد. پس با انتخاب نوع ارائه مشخص می کند که آگهی هایی با چه نوعی از ارائه برای او فیلتر شوند.

  • ۹۸/۰۷/۲۹
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی