وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در عصر جدید تغییرات اقتصادی و سبک زندگی روی زندگی مردم تاثیر جدی گذاشته است. در زمان های قدیم تنها مرد کار می کرد و مخارج کل خانواده تامین می شد. امروز اما کار کردن یک نفر به تنهایی کافی نیست. همه اعضای خانواده اعم از زن و مرد با یکدیگر کار می کنند تا چرخه ی مالی خانواده بچرخد. کار کردن زن در کنار مرد باعث شده که پس از بچه دار شدن نگهداری از بچه ها مشکل شود. امروزه نگهداری از بچه و این که در زمانی که مادر و پدر سرکار هستند بچه چه می شود و چطور از او نگهداری می شود به یک دغدغه جدی تبدیل شده است.

این روزها مهدکودک ها به اصلی ترین مکان برای نگهداری از فرزندان بسیاری از خانواده ها تبدیل شده اند. نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز نگهداری کودک در مهدهای کودک بسیار مرسوم گشته است.

اما نکته این است که بسیاری افراد نمی توانند بچه را مدام ببرند و بیاورند. در این مسیر رفت و برگشتی کلی زمان هدر می رود. به همین خاطر پرستار کودک به یک شغل محبوب تبدیل شده است. قیمت پرستار بچه نیز تقریبا به اندازه ای است که خیلی از خانواده ها توان پرداخت آن را دارند.

پرستار در منزل خیال خانواده ها را از خیلی جهات راحت کرده است. دیگر نیاز نیست که زمان زیادی در مسیر مهد به خانه و بالعکس تلف شود. همچنین در این رفت و آمدهای خطرات راه از نظرهای مختلف کاهش می یابد.

افراد دیگری نیز که توان پرداخت هیچ گونه هزینه ای بابت نگهداری از فرزندشان را ندارند مجبورند از اطرافیان برای نگهداری از کودک استفاده نمایند. آشنایان مجبورند کمک حال خویشاوندان و دوستانشان باشند و کودک آنها را نگهداری کنند تا چرخه اقتصادی خانواده بچرخد و کودک در این بین آسیبی نبیند.

  • ۹۸/۰۸/۰۱
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی