وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

یکی از اختلالات رفتاری که در بسیاری از بچه ها دیده می شود کمرویی یا همان خجالتی بودن است. این مشکل باعث می شود تا نتوانند با دیگران ارتباط داشته باشند. بچه های خجالتی نمی توانند در بازی های گروهی شرکت کنند. همچنین توانایی صحبت کردن با بزرگتر ها را ندارند. برای درمان کمرویی کودکان باید از همان سنین کم چاره ای اندیشید. در غیر این صورت این اختلال تا سنین بزرگ سالی همراه او خواهد بود.

 

برای صحبت با کودک خود زمانی اختصاص دهید

یکی از کارهایی که می تواند به کودک شما کمک کند تا حس مفید بودن و اعتماد به نفس داشته باشد این است که با او صحبت کنید. برای این که با فرزند خود صحبت کنید زمانی را اختصاص دهید. این باعث می شود تا او هم با شما صحبت کند و ترس او از ارتباط و صحبت کردن به تدریج کمتر و کمتر شود.

 

به او مسئولیت بدهید

می توانید در انجام بسیاری از کارها از کودک کمروی خود استفاده کنید. او می تواند در جارو زدن خانه یا هر کار دیگری به شما کمک کند. این که به او مسئولیت می دهید باعث می شود به خودش حس بهتری داشته باشد. در نتیجه کم کم ارتباطات بهتری نیز خواهد داشت و خجالتی بودنش کمتر می شود.

 

او را نزد هرکسی نگذارید

اگر اختلال خجالتی بودن در فرزند شما وجود دارد او را نزد هرکسی نگذارید تا از او نگهداری شود. این باعث می شود تا احساس ناامنی کند. اگر خودتان تواناتی نگهداری او را ندارید می توانید یک پرستار کودک بگیرید. یک پرستار در منزل می تواند به کمتر کردن اختلال کمرویی فرزند شما کمک کند. قیمت پرستار بچه نیز خیلی زیاد نیست و می توانید از این گزینه برای کمتر کردن اختلال کمرویی استفاده کنید. این کار به فرزند شما کمک می کند تا بتواند با دیگران بدون هیچ مشکلی ارتباط داشته باشد.

  • ۹۸/۰۸/۰۵
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی