وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت شرکتی به طور معمول از نظر ساختار کلی زیاد پیچیدگی زیادی وجود ندارد. اما این سایت ها باید از نظر محتوایی کامل و بدون نقص باشند. چرا که قرار است نمادی از یک شرکت و مجموعه باشند. برای طراحی سایت حرفه ای برای یک مجموعه یا شرکت ممکن توجه به صفحات زیر مهم است:

 

صفحات مربوط به خدمات

در اولویت اول صفحات مربوط به خدمات هستند. این صفحات خدماتی که در شرکت عرضه می شود را معرفی می کنند. این صفحات باید کامل باشند. توضیحات مربوط به صفحه خدمات باید حرفه ای و منحصر به فرد باشد. همچنین استفاده از تصویر می تواند در این صفحات ایجاد جذابیت نماید.

 

صفحه درباره ما

این صفحه به این می پردازد که شما و مجموعه شما کیست و با چه اهدافی کار می کند. این که با چه هدفی شروع به کار کردید و خط مشی سازمان شما چیست در این صفحه قرار خواهد گرفت.

 

صفحه تماس باما

این صفحه دربردارنده ی اطلاعات مربوط به تماس است. در این صفحه همه ی راه های ارتباطی باید قرار گیرد. به طور مثال همه ی شماره تلفن ها و آدرس شبکه های اجتماعی باید درج شود. یک فرم تماس با ما نیز می تواند این صفحه را حرفه ای تر و کامل تر سازد.

 

صفحه پرسش های رایج

این صفحه در بسیاری از سایت های حرفه ای وجود دارد. البته این صفحه تنها برای سایت شرکت نیست. در طراحی فروشگاه اینترنتی نیز می توان از این صفحه استفاده نمود. اما این صفحه در سایت شرکت اهمیت بسیار بالاتری دارد. کاربران علاقه خیلی زیادی به مطالعه ی محتوای این صفحه خواهند داشت.

 

صفحه نمونه کارها

نمونه کارهای شرکت شما می تواند به صورت کامل در سایت قرار داده شود. این صفحه باعث می شود کاربران به سوابق کاری شما پی ببرند و با اطمینان بیشتری شما را برای خدمات انتخاب نمایند.

  • ۹۸/۰۸/۰۵
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی