وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

گرافیک یکی از شاخصه های مهم طراحی سایت حرفه ای به حساب می آید. گرافیک در هر وب سایتی رکن اساسی است. سایتی ساده با گرافیک چشم نواز و حرفه ای موفق تر از یک وب سایت با امکانات پیچیده و فاقد گرافیک مناسب است.

در طراحی سایت پزشکی نیز باید به ریزه کاری های گرافیکی توجه ویژه شود. استفاده از سبک گرافیک خاص این سایت ها می تواند در موفق آن بسیار مفید باشد.

 

استفاده از رنگ های ملایم

رنگ های ملایم باعث حس آرامش در کاربر سایت خواهد شد. رنگ ها باعث می شوند تا کاربران سایت شما احساس بهتری داشته باشند. به همین دلیل است که در بیمارستان ها از رنگ های ملایم برای لباس بیماران استفاده می شود. در وب سایت هایی که برای اماکن پزشکی طراحی می شوند نیز باید این اصل رعایت شود. به طور مثال در طراحی سایت درمانگاه استفاده از رنگ های ملایم در تصاویر و جاهای دیگر باعث می شود تا کاربر حس بهتری داشته باشد.

 

پرهیز از شلوغ کاری

سایت یک مجموعه پزشکی نباید بیش از حد شلوغ باشد. استفاده از تصاویر خیلی کوچک به تعداد زیاد باعث می شود که کاربر حس کند وارد یک مکان آرام درمانی شده است. به طور مثال در طراحی سایت کلینیک های پزشکی می توان از تصاویر بزرگ در صفحه اصلی استفاده نمود. یک اسلایدر بزرگ با تصاویری خلوت و دارای رنگ های آرام نیز باعث القای حس آرامش خواهد شد.

 

هماهنگی رنگ ها

استفاده از رنگ ها با یک برنامه ریزی قبلی به سایت شما جلوه ی خاصی می بخشد. به طور مثال استفاده از رنگ های سبز و آبی که نماد آرامش نیز هستند علاوه بر این که با یکدیگر هماهنگی دارند باعث می شود تا ظاهر سایت شما یکدست و بسیار شیک شود. همچنین می توانید از رنگ های سازمانی خود نیز در این ترکیب رنگ ها استفاده نمایید.

  • ۹۸/۰۸/۰۵
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی