وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در طراحی سایت شرکتی به طور معمول در برخی از صفحات از فرم استفاده می گردد. هر فرم ویژگی های خاصی دارد و با هدفی خاص طراحی و در سایت تعبیه می شود. برای یک طراحی سایت حرفه ای باید از چند فرم حرفه ای در جاهای مختلف سایت استفاده نماییم.

 

فرم تماس با شرکت

این فرم که به طور معمول در صفحه ی تماس با ما استفاده می شود یک فرم ساده و کارآمد است. کاربران می توانند با استفاده از این فرم به سادگی با مدیران سایت و مجموعه ارتباط برقرار نمایند. به طور معمول ارسال نظرات و پیشنهادات کوتاه با این فرم انجام می شود. این فرم به سایت های شرکتی اختصاص ندارد و در انواع دیگر طراحی مانند طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت پزشکی و یا دیگر انواع وب سایت استفاده می شود.

 

فرم مخصوص استخدام

مجموعه های بزرگ همیشه در حال جذب نیرو و گسترش کار هستند. به همین دلیل از فرم های استخدامی در سایت خود بهره می برند. این فرم معمولا فیلدهای گوناگونی دارد. تمامی اطلاعاتی که در هنگام استخدام از یک شخص گرفته می شود را می توان با استفاده از این فرم از کاربران دریافت کرد.

 

فرم رسیدگی به شکایات

همان طور که مشخص است این فرم به اعلام نارضایتی کاربران اختصاص دارد. در این فرم کاربر نارضایتی خود را با ذکر دلیل می نویسد. سپس مجموعه ی گارانتی سعی می کنند رضایت مشتری را تا حد امکان به دست آورند.

 

فرم سفارش خدمات

در این فرم کاربر می تواند به شرکت درخواست خدمات بدهد. در این صورت می تواند اطلاعات خود و نوع خدمات را با ذکر توضیحات پر کند. این فرم معمولا توسط کارشناسان بخش فروش شرکت مورد بررسی های بعدی قرار می گیرد. سپس در مورد آن با او تماس گرفته می شود تا درخواست او مورد رسیدگی قرار گیرد.

  • ۹۸/۰۸/۰۷
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی