وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در حوزه وب سایت در سرتا سر دنیا زبان معروف php است. مزایای زبان php باعث شده است که برای طراحی سایت حرفه ای به انتخاب آن اقدام کنیم. از این زبان برای طراحی هر نوع سایتی می توان استفاده کرد. به طور مثال برای طراحی فروشگاه اینترنتی مدرن و پیشرفته php به کار می آید. یا برای طراحی سایت شرکتی و هر نوع دیگری.

 

یک زبان داینامیک

داینامیک بودن لازمه ی یک وب سایت مدرن است. به همین دلیل php امتیاز دیگری دریافت می کند. با استفاده از این زبان می توان طراحی سایت داینامیک انجام داد. ایجاد صفحات وب پویا و داینامیک با پی اچ پی بسیار جذاب و کارآمد است. در واقع داینامیک بودن از مزیت های این زبان به شمار می آید.

 

آسان و قابل فهم

درک زبان پی اچ پی آسان است. خود طراحان وب می گویند که فهمیدن توابع و شبه کدهایی که به زبان پی اچ پی نوشته شده اند آسان تر از زبان های دیگر است. به همین خاطر ترجیح می دهند با آن کار کنند. آموزش و یادگیری این زبان نیز برای دوست داران برنامه نویسی آسان و بسیار لذت بخش می باشد.

 

منبع باز

زبان پی اچ پی یک زبان اوپن سورس یا همان منبع باز است. به راحتی می توان به هسته ی زبان پی اچ پی دسترسی داشت. هر کسی می تواند با استفاده از این دسترسی کدهای پی اچ پی را با توجه به کارایی آن تغییر داده و در سایت خود استفاده کند. همچنین کدهای آماده به این زبان در بسیاری از وب سایت ها وجود دارد و می توان به صورت رایگان از آنها استفاده کرد. این باعث می شود که برنامه نویسان کدهای این زبان را به راحتی در اختیار هم گذاشته یا به عبارتی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

  • ۹۸/۰۸/۰۹
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی