وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

امروزه هر مجموعه کوچکی نیز وب سایت دارد. مجموعه های بزرگ نیز وب سایت های حرفه ای تری دارند. رعایت برخی نکات در طراحی وب این مجموعه ها حائز اهمیت است.

 

طراحی اختصاصی

حرفه ای ترین ساختار برای وب سایت این مجموعه ها طراحی به صورت اختصاصی است. طراحی سایت اختصاصی تاثیر خیلی زیادی در برند سازی دارد. مجموعه های حرفه ای نباید از دیگران تقلید کنند. متفاوت بودن در همه چیز این مجموعه ها باید حس شود.

 

ظاهر جذاب

طراحی گرافیک یکی از مهم ترین مواردی است که برای پروژه های طراحی سایت شرکتی بزرگ و حرفه ای مورد توجه می باشد. سایت شما باید ظاهر جذاب و گیرایی داشته باشد و از همه نظر شیک باشد. طراحی سایت حرفه ای با گرافیک زیبا و اختصاصی سایت شما را بسیار درخشان خواهد کرد.

 

امکانات حرفه ای

می توانید برخی خدمات و امکانات را به صورت آنلاین از طریق وب سایت برای مشتریانتان انجام دهید. امکانات حرفه ای می تواند کارایی سایت شما را تا چندین برابر افزایش دهد. امکانات سایت با توجه به نوع شرکت شما و نیاز مشتریانتان باید ارزیابی شوند.

 

سرعت بالا

سرعت بارگزاری صفحات بسیار مهم است. اگر هنگامی که کاربری روی لینکی کلیک می کند محتویات صفحه پس از مدت زیادی طول بکشد یعنی رسما پروژه شما با شکست رو به رو شده است. کاربران پس از مدت کوتاهی سایت شما را ترک می کنند. سرعت بالا یکی از مهم ترین مواردی است که باید مورد توجه قرار بدهید.

 

ریسپانسیو

طراحی وب به صورت ریسپانسیو یعنی ساختار سایت شما طوری طراحی شده است که در موبایل و تبلت و... به درستی و بدون نقص اجرا می شود. نباید برای هر دستگاهی نسخه جدا طراحی کنید. این کار نه از لحاظ اقتصادی به صرفه است نه از نظر بهینه سازی. سایت شما باید ریسپانسیو و منعطف باشد.

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی