وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در زمان گذشته برای پیدا کردن یک آدرس، شماره تلفن، مطب پزشک و... از یکدیگر سوال می کردیم. البته تلفن 118 نیز پاسخگوی ما بود و به ما در پیدا کردن موارد مختلفی کمک می کرد. اما امروزه دیگر جستجوهای اینترنتی بهترین راه برای یافتن هر چیزی هستند.

هر کس می تواند برای کسب و کار خود یک سایت داشته باشد و خدمات خود را در آن معرفی نماید. بدیهی است که هر چه سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشد افراد بیشتری با شما و کارتان آشنا خواهند شد. اگر سایت شما طوری باشد که بتوانید مشتری را جذب نمایید می توانید درآمد بیشتری هم داشته باشید.

کسب و کار شما هر چه باشد و سایت شما در هر زمینه ای که باشد بدون داشتن سئو نمی توانید مشتری پیدا کنید. سئو سایت شرکت یا سئو سایت فروشگاهی یا هر نوع بهینه سازی دیگری با توجه به نوع سایتی که دارید می تواند کسب و کار شما را متحول سازد.

البته این که پس از وارد شدن کاربر در سایت چه اتفاقی می افتد نیز مهم است. فرض کنید سایت شما رتبه یک گوگل را دارد اما وقتی کاربر وارد سایت شما می شود با یک ساختار قدیمی و غیر استاندارد رو به رو می شود. طبیعی است که ممکن است از سایت خارج شود. هر چه طراحی سایت حرفه ای تری داشته باشید احتمال بیشتری دارد که کاربری که وارد سایت می شود مشتری شما شود.

امروزه در هر عرصه ای وب سایت های مختلفی وجود دارد. برای این که بتوانید با آنها رقابت کنید می توانید یک سایت پیشرفته تر و قدرت مند تر داشته باشید. سایت می تواند تجارت شما را بسیار متحول سازد. در واقع شما شعبه ای از کسب و کار خود دارید که هر کس در هر جایی می تواند به آن دست پیدا کند.

  • ۹۸/۰۹/۲۸
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی