وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

در زمان گذشته تعداد وب سایت ها مانند امروز نبود. همچنین این قدر رقابت بین سایت های مختلف وجود نداشت. وب سایت ها تنها جنبه معرفی داشتند و بیشتر به شرکت های معتبر مربوط می شدند. طراحی سایت شرکتی به صورت ساده و با امکانات کمی انجام می شود. طراحی سایت حرفه ای در بین شرکت های صاحب نام دیده می شد. اما امروزه دیگر چنین نیست. در هر عرصه ای و هر حرفه ای می توان با سرچ در موتور جستجوی گوگل با وب سایت های مختلف که مربوط به شخص یا مراکز مختلفی هستند آشنا شد.

تاثیر وب سایت دیگر بر کسی پوشیده نیست. خیلی افراد حتی بدون داشتن مکان ثابت تنها از طریق وب سایت مشتریان زیادی جذب می کنند که برای آنها درآمد زا می باشد.

البته تنها داشتن وب سایت نمی تواند جذب مشتری را برای شما تضمین کند. برای این که دیده شوید باید سایت بهینه شده داشته باشید. برای این منظور برای سئو سایت شرکت خود باید زحمت بکشید و هزینه کنید. برای این که رتبه خوبی داشته باشید باید استانداردهای بهینه سازی را رعایت کرده باشید. موتورهای جستجو ربات هایی دارند که سایت شما را از نظرهای مختلف بررسی می کند و نمره می دهد. هر چه نمره بهتری بگیرید رتبه بهتری خواهید یافت. البته سئو یک روزه میسر نمی شود. برای این که با روش های استاندارد رتبه خوبی به دست آورید باید زمان زیادی بگذرد. به این روش از سئو روش سئو به روش کلاه سفید گفته می شود که تنها روش استاندارد و صحیح می باشد. به هیچ وجه به سمت روش های اشتباه و سئوی کلاه سیاه نروید. چرا که کارنامه وب سایت شما را سیاه می کند و در آینده نتایج خیلی بدی برای شما به بار خواهد آورد. این روش مسلزم این است که با الگوریتم های موتورهای جستجو آشنا باشید و به صورت منظم نیز کار کنید.

  • ۹۸/۱۰/۰۸
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی