وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

وبلاگی برای ارائه ترفندهای مختلف

  • ۰
  • ۰

یکی از پلن های طراحی وبی که برخی از شرکت های اختصاصی دارند طراحی سایت اختصاصی است. این پلن از طراحی به طور معمول حرفه ای ترین پلن در همه شرکت ها می باشد. طراحی اختصاصی و سفارشی شامل کد نویسی ها و جزئیات فراوان است. روال ها به شیوه ای متفاوت ساخته و کدنویسی می شود. در ادامه برخی از مزایای طراحی اختصاصی را مرور خواهیم کرد.

 

قابلیت های متفاوت و خاص

ممکن است به ذهن شما رسیده باشد که قابلیتی در سایت داشته باشید که دیگران ندارند. قطعا وقتی شما اولین نفری هستید که می خواهید چنین قابلیتی در سایت داشته باشید باید خودتان از صفر کد بزنید. دیگر کسی نیست که از او الگو بگیرید یا کپی برداری کنید. می توانید این قابلیت را به صورت اختصاصی و سفارشی برای سایت خود ایجاد نمایید.

 

قالب سفارشی

قالب سایت شما همان اسکلت بندی سایت است. یک قالب زیبا و متفاوت سایت شما را بسیار متفاوت خواهد کرد. در طراحی به شکل اختصاصی می توانید قالب سایت خود را مطابق با نیاز و سلیقه خود بسازید. همه چیز دقیقا مطابق سلیقه شما ساخته و کدنویسی خواهد شد.

 

گرافیک اختصاصی

گرافیک و ظاهر سایت شما مهم ترین قسمتی است که کاربران معمولا به آن توجه می کنند. با داشتن یک گرافیک چشم نواز و زیبا به راحتی از دیگران تمایز پیدا می کنید. شرکت های بزرگ و فروشگاه های اینترنتی خیلی حرفه ای برای داشتن ظاهر زیبا برای سایت خود هزینه زیادی می کنند. گرافیک سایت در میزان جذب مشتری شما بسیار تاثیر دارد. فروشگاه های اینترنتی خیلی بزرگ با استفاده از طراحی بنرهای گرافیکی جذاب میزان فروش محصولات خود را بسیار افزایش می دهند. گرافیک اختصاصی خلاقانه در میزان جذب مشتری شما از طریق سایت تاثیر خیلی زیادی خواهد داشت. بنرها و تصاویر شما می توانند احساس خوبی در کاربر سایت ایجاد کنند و او را به یکی از بهترین مشتری های شما تبدیل نمایند.

  • ۹۸/۱۰/۱۳
  • kaspianblog kaspianblog

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی